Customer Support Specialist

Ești o persoană deschisă, amabilă și comunicativă? Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist, dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre. Dacă stabilitatea și oportunitățile de dezvoltare sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.

Responsabilități:

  • Vei răspunde la întrebările și solicitările clienților (telefon, e-mail, chat-ului)
  • Vei asigura un nivel înalt de satisfacție a clienților prin furnizarea de suport profesionist
  • Identifici și rezolvi problemelor clienților, oferind soluții adecvate
  • Vei colabora cu echipele interne pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre

Cerințe:

  • Experiență anterioară într-un rol similar de customer support sau servicii clienți
  • Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză (alte limbi străine reprezintă un avantaj)
  • Capacitatea de a rămâne calm și de a rezolva problemele într-un mod eficient
  • Empatie și înțelegere față de nevoile clienților
  • Orientare către clienți și atenție la detalii
  • Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv
  • Contract de muncă cu normă întreagă
  • Mediu de lucru dinamic și plăcut
  • Oportunități de creștere și dezvoltare profesională
  • Programe și cursuri de dezvoltare profesională și personală
  • Posibilitatea de a lucra remote
  • Seriozitate, stabilitate
  • Un mediu de lucru plăcut

Dacă ești interesat de această poziție și îndeplinești cerințele menționate mai sus, te rugăm să trimiteți CV-ul tău la adresa de e-mail office@uptraining.ro

 

Distribuie articolul

La UP Training aducem o experiență pozitivă de învățare, prin sesiuni live-online alături de traineri cu experință.

UP Training Internațional © 2024 Toate drepturile rezervate.