Curs Competenţe Antreprenoriale

De la fundația unei idei la construcția unei companii. Curs recomandat celor care urmează să acceseze programe cu finantare europeană sau fonduri nerambursabile

Start: 21 septembrie

Cine te va pregăti?

  • Ana Simona Bululoi

    20 ani experienţă în educaţia adulţilor

  • Ana-Maria Trişcariu

    Antreprenor, trainer şi consultant cu peste 10 ani de experienţă

Informații generale

  • Platforma

    Zoom

  • Cum se desfășoară?

    Online în sesiuni live

  • Diplomă

    Acreditată

  • Organizare examen

    Online

  • Când începe?

    21 Septembrie

  • Ce ai nevoie?

    PC, Telefon sau Tabletă

  • Care este orarul?

    9:00 - 11:00

  • Care este prețul?
    • 790 lei

      (Cost total cu acreditare)
    • 590 lei

      (Participare fără acreditare)

Acreditare

Acest curs este acreditat de Ministerului Muncii, iar diploma este recunoscută la nivel internațional.

Rezervă un loc la curs
Curs acreditat de

Ministerul Muncii

Cui se adresează

Cursul de Competențe Antreprenoriale este pentru tine dacă:

  • Vrei să îți dezvolți propria afacere, dar nu știi de unde să începi;
  • Ai o idee de afacere și vrei să înțelegi cum să o pui în practică eficient.
  • Ești deja antreprenor și cauți strategii și instrumente concrete pentru a-ți crește și scala afacerea.
  • Îți dorești să înțelegi mai bine piața, consumatorii și tendințele actuale în domeniul antreprenoriatului.
  • Dorești să dezvolți abilități de leadership și să conduci o echipă spre succes.
  • Vrei să te conectezi cu alți antreprenori și să înveți din experiențele lor.
  • Ești în căutarea unor strategii concrete pentru a atrage investitori și parteneri de afaceri.
  • Dorești să îți maximizezi potențialul și să îți crești încrederea în capacitatea de a lua decizii informate.

Diploma obținută la finalul acestui training te va ajuta în demersurile pentru proiectele cu fonduri europene, aceasta fiind obligatorie pentru toate programele de finanțare precum Startup Nation, Femeia Antreprenor etc.

Cui se adresează
Diploma este recunoscută internațional

Diploma este recunoscută internațional

În urma absolvirii acestui curs acreditat, vei obține un certificat  recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.

  • Valabilitate

    Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).

Adeverința de absolvire este emisă imediat după examen.

Rezervă un loc la curs

Ce vei învăța la curs?

La acest curs vei afla care sunt aspectele pe care trebuie să le ai în vedere atunci când dorești să inițiezi o afacere, cum să identifici și să fructifici o oportunitate de business.

De asemenea vei învăța cum să concepi un plan de afaceri, cum să faci o strategie de marketing, cum să îți promovezi afacerea și cum să o finanțezi. Vei afla și cum să îți organizezi activitatea, să comunici mai eficient, să îți gestionezi timpul.

La final vei ști:
  • cum să materializezi o idee de afacere
  • cum să elaborezi un plan de afacere
  • cum să identifici surse de finanțare
  • cum să îți formezi și să motivezi o echipă cu care să îți dezvolți afacerea
  • cum să îți dezvolți competențele antreprenoriale

 

Ce vei învăța la curs?

Înscrie-te acum la cursul de Competențe Antreprenoriale

Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.

Rezervă un loc la curs
Înscrie-te acum la cursul de Competențe Antreprenoriale

Programa cursului pe scurt:

  • Introducere în antreprenoriat
  • Inițierea unei afaceri
  • Strategia de marketing și politica de promovare
  • Planul de afaceri
  • Dezvoltarea produselor/serviciilor afacerii
  • Managementul riscurilor afacerii
  • Strategii de dezvoltare
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul timpului
  • Finanțarea unei afaceri

De ce să faci cursul cu noi?

Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești

  • Obții o diplomă recunoscută atât la nivel național cât și internațional.
  •  Diploma este însoțită de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite.
  •  Toate sesiunile de curs dar și examenul final, se vor desfășura online - live. Nu trebuie să te deplasezi, să cauți locuri de parcare sau să pierzi timp. E ușor și accesibil prin aplicația  Zoom.
  •  Va fi o atmosferă prietenoasă iar trainerul va explica cu răbdare, căldură și-ți va oferi exemple din practică pentru fiecare parte din curs.
  •  Poți achita și în două rate egale (fără dobândă).
Rezervă un loc la curs
De ce să faci cursul cu noi?
  • Formatori cu experiență în predare

  • Suport de curs gratuit în format electronic

  • Adeverință de absolvire emisă imediat după examen

  • Poți achita în 2 rate egale fără dobândă

Clienți și parteneri UPTraining

Cum se desfășoară cursul?

Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.

Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).

Deoarece se desfășoară online:

  • elimini costurile cu deplasarea la curs;
  • poți face cursul din orice loc din lume, atât timp cât ai internet.
Cum se desfășoară cursul?

Centru de testare internațional

UP Training face parte din comunitatea centrelor certificate internațional, în care se pot susține examene cu certificare: Microsoft și IC3 - Digital Literacy Certification.

Rezervă un loc la curs
Centru de testare internațional

Cine te va pregăti?

Ana Simona Bululoi

Ana Simona Bululoi este licențiată în pedagogie și deține un masterat în Managementul Educațional și Dezvoltare Curriculară de la Universitatea de Vest din Timișoara.
Cu 20 de ani de experiență în educația adulților, a dezvoltat abilități în proiectarea, implementarea și evaluarea programelor educaționale, fiind implicată ca lider sau consultant în diverse proiecte și programe de management de proiect, management educațional, dezvoltare curriculară și evaluarea competențelor.
Expertiza sa antreprenorială te va ajuta să dezvolţi o pregătire practică în acest domeniu.

Ana-Maria Trişcariu

Ana Maria este absolventă a Facultății de Științe Economice având inclusiv un masterat în managementul afacerilor.

Având experienţă în calitate de antreprenor şi formator, Ana Maria se bucură de provocări și acordă atenție oamenilor și detaliilor.

Experiența formatorului UP Training te va ajuta să înțelegi tendintele din domeniul antreprenoriatului  și să dezvolți o pregătire practică în acest sens.

Întrebări frecvente?

  • Care este nivelul minim de studii necesar pentru a putea participa la acest curs?

    Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare minim studii gimnaziale.

  • Care sunt actele necesare pentru înscriere?

    După completarea formularului de pe site sau în urma rezervării telefonice a locului la curs, te vom contacta pentru a finaliza împreună dosarul de înscriere.
    Acesta va conține următoarele documente:

    •  Minim diplomă învățământ gimnazial
    •  Carte de identitate
    •  Certificat de naștere
    •  Certificat de căsătorie (dacă este cazul)

    Toate documentele se vor trimite pe email la adresa (office@uptraining.ro), scanate sau fotografiate.

  • Ce tip de certificat obțin la finalizarea cursului?

    În urma absolvirii acestui curs acreditat, vei obține un Certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației. Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).

  • Pot achita cursul și în rate? Se poate face plata online?

    La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
    Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.

  • Nu am mai folosit aplicația Google Meet sau ZOOM. Ce trebuie să fac?

    Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Cât costă cursul?

  • Cost total cu acreditare

    Include accesul la întregul curs, materialele de suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei.

    790 lei
  • Participare fără acreditare

    Include accesul la întregul curs, iar la final se oferă o adeverință din partea UP Training, care îți atestă participarea în cadrul acestui curs.

    590 lei

Sunt incluse toate materialele suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei. Nu se percep alte taxe suplimentare iar cursul se poate achita și în două rate egale.

Rezervă un loc la curs

Completează formularul și rezervă acum un loc la curs

După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.

"*" indicates required fields

Hidden
Hidden
*
Disponibilitate
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

La UP Training aducem o experiență pozitivă de învățare, prin sesiuni live-online alături de traineri cu experință.

UP Training Internațional © 2024 Toate drepturile rezervate.