Pas cu pas către expertiză în salarizare: învață din Practică și Experiență Reală
Membră activă CECCAR din 2014, cu o experienţă de 18 ani în domeniul finanţelor.
15+ ani de experiență în managementul resurselor umane.
n/a
Online în sesiuni live
Zoom
Digital
18 Septembrie
PC, Telefon sau Tabletă
18:00 - 20:00
650 lei
Cursul de Inspector salarii este pentru tine dacă:
Pe lângă situațiile de mai sus, a fi Inspector Salarii îți oferă o nouă oportunitate: Furnizor de servicii HR (da, acest serviciu se poate externaliza).
În cadrul acestui curs, pe lângă aspectele teoretice și practice esențiale pentru înțelegerea și aplicarea legislației salariale, este inclus și un modul introductiv în SAGA, deoarece acest software reprezintă un instrument esențial în gestionarea și calcularea salariilor.
Programul REVISAL (Registrul General de Evidență a Salariaților) este o platformă electronică dezvoltată în România pentru gestionarea informațiilor legate de salariați. A fost implementat în conformitate cu prevederile legislației românești privind relațiile de muncă și are rolul de a centraliza datele referitoare la angajați și contractele lor de muncă.
Prin intermediul Programului REVISAL, angajatorii sunt obligați să transmită la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) informații actualizate despre salariați și orice modificări ale contractelor de muncă, cum ar fi modificări salariale, schimbări de funcții sau orice altă schimbare relevată. Aceasta ajută la asigurarea transparenței în relațiile de muncă și la monitorizarea respectării legislației muncii.
Folosirea Programului REVISAL este obligatorie pentru toți angajatorii din România și reprezintă un instrument esențial pentru gestionarea corespunzătoare a datelor referitoare la angajați în conformitate cu cerințele legale.
Noţiuni Revisal:
Modificările legislative din ultima perioadă ne obligă la o cunoaștere temeinică a acestora în domeniul relațiilor de muncă și salarizării, simţindu-se astfel nevoia unui update legislativ, care să fie în conformitatea cu legea.
Cursul va cuprinde elemente din legislația muncii ce vizează procesul de angajare, sistemul de calcul al salariilor din toate domeniile de activitate
Pe lângă cadrul legislativ modificat, cursul oferă tuturor participanţilor nenumărate speţe plecând de la baza legală la aplicabilitatea practică.
Cursul este destinat specialiștilor care activează în domeniul resurselor umane și salarizării ce au rol în aplicarea legislației muncii.
Cunoşti principalele prevederi referitoare la legislaţia în domeniul salarizării şi modul de impozitare a veniturilor salariale
Întocmeşti corect declaraţia lunară 112
Părerile clienților noștri reprezintă evaluarea cea mai obiectivă a calității serviciilor noastre.
Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.
Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești
Formatori cu experiență în predare
Suport de curs gratuit în format electronic
Adeverință de absolvire emisă imediat după examen
Poți achita în 2 rate egale fără dobândă
Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.
Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).
Deoarece se desfășoară online:
Iuliana este economist licenţiat, membră activă a CECCAR din anul 2014 cu o experienţă de 18 ani în domeniul finanţelor. Pasionată şi dedicată de contabilitate, Iuliana te va ajuta să dezvolţi o pregătire practică în acest domeniu.
Ozana are peste 15 ani de experiență în managementul resurselor umane. Scopul ei este să creeze un mediu de încredere în care oamenii să poată performa. Este o persoană responsabilă, proactivă, motivată și cu inițiativă. Se bucură de provocări și acordă atenție oamenilor și detaliilor.
Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii medii şi cunoştinţe minime în resurse umane. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a unui act de identitate.
Singurul act de care ai nevoie pentru a te putea înscrie la acest curs, este cartea de identitate (copie).
În urma absolvirii acestui curs, vei obține un certificat de participare emis de UP Training.
La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.
Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Include accesul la întregul curs, nu se percep alte taxe suplimentare. Cursul se poate achita și în două rate egale.
După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.
"*" indicates required fields