Curs SAGA C

Cursul se concentrează pe furnizarea unei înțelegeri cuprinzătoare a funcționalităților cheie ale programului SAGA, astfel încât la final să poți profita la maximum de potențialul acestuia.

Start: 21 septembrie

Cine te va pregăti?

  • Iuliana Grigore

    Membră activă CECCAR din 2014, cu o experienţă de 18 ani în domeniul finanţelor.

Informații generale

  • Cod

    n/a

  • Cum se desfășoară?

    Online în sesiuni live

  • Platforma

    Zoom

  • Suport curs

    Digital

  • Când începe?

    21 Septembrie

  • Ce ai nevoie?

    PC, Telefon sau Tabletă

  • Orar sesiuni

    9:00 - 13:00

  • Care este prețul?
    • 690 lei

Rezervă un loc la curs

Cui se adresează

Cursul de SAGA este pentru tine dacă:

  • Vrei să-ți perfecționezi cunoștințele în domeniul contabilității generale;

  • Îți dorești o promovare la locul de munca sau vizezi un nou rol, mai avantajos, în cadrul unei companii care folosește Saga;

  • Ai cunoștințe de Saga dar vrei o reîmprospătare a informațiilor într-un cadru organizat;

  • Lucrezi în HR și dorești să faci partea de Payroll;

  • Ești antreprenor și implementezi sistemul de facturare electronică eFactura pe relația B2G sau B2B;

  • Ești angajator și vrei să garantezi pregătirea profesională a salariațiilor pentru asigurarea creşterii productivităţii muncii;

  • Reprezinți o firmă de contabilitate în cadrul căreia utilizezi Saga și nu ai timpul necesar asigurării training-ului contabililor Juniori.

Cui se adresează
Ce este SAGA?

Ce este SAGA?

SAGA este un software de contabilitate, salarizare și de gestiune a stocurilor. SAGA  este o soluţie care permite informatizarea activităţii contabile pentru entităţi cu diferite forme de organizare juridică, utilă de exemplu pentru ONG-uri, cabinete de contabilitate sau contabili independenţi.

  • Este cunoscut pentru interfața prietenoasă și intuitivă, care poate fi ușor de înțeles și utilizat chiar și de către cei care nu au experiență în contabilitate.

Ce vei învăța la curs?

Obiectivul general al cursului este dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare, pentru a utiliza cu încredere și eficiență software-ul SAGA.

Cursul se concentrează pe furnizarea unei înțelegeri cuprinzătoare a funcționalităților cheie ale programului, astfel încât la final să poți profita la maximum de potențialul acestuia.

La final vei fi capabil să:

Utilizezi interfața SAGA:  vei putea naviga cu ușurință prin interfața software-ului, vei putea accesa modulele relevante și vei înțelege fluxul de lucru.

Înregistrezi operaţiunile economice ale entităţii: introduci datele contabile corect și eficient, precum vânzările, achiziţiile și tranzacţiile cu numerar, pentru a menține o evidență precisă a afacerii.

Gestionezi stocurile și salariile: utilizezi funcționalitățile software-ului pentru a gestiona stocurile și salariile angajaților, optimizând astfel procesele operaționale.

Eficientizezi procesele contabile: utilizezi caracteristicile automate ale software-ului pentru a economisi timp și pentru a reduce riscul de erori în procesele contabile.

Generezi rapoarte specifice contabilităţii: registre obligatorii, documente justificative, declaraţii fiscale, etc.

Ce vei învăța la curs?

Înscrie-te acum la cursul de SAGA C

Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.

Rezervă un loc la curs
Înscrie-te acum la cursul de SAGA C

Programa cursului pe scurt:

  • Configurarea datelor necesare programului, pentru fiecare companie adăugată în program
  • Configurarea nomenclatoarelor necesare înregistrării de evenimente și tranzacții economice
  • Plan de conturi, Terți - Furnizori și clienți, Gestiuni, Salariați
  • Opțiuni specifice modulului de stocuri: Articole, Tipuri de articole/servicii
  • Introducerea operațiilor efectuate de companie
  • Intrări/ Ieșiri  - lei/ valuta
  • Operații specifice stocurilor
  • Operațiuni privind tranzacțiile de trezorerie: Casă, bancă, deconturi
  • Note contabile diverse și evidențe privind imobilizările, Cheltuieli/Venituri în avans
  • Întocmirea Statelor de salarii și Generare D112;
  • Închidere lună și Generare D100;
  • Generarea și listarea de situații / documente contabile și/sau comerciale
  • Situații comerciale clienți/ furnizori 
  • Raport de gestiune/ Fișe articole
  • Situație aprovizionări/ vânzări/ consumuri/ obiecte inventar/ producție/ stocuri
  • Jurnale de cumpărări/ vânzări si Generare declarații privind TVA
  • Registru jurnal/ Registru inventar
  • Fișa contului/ Balanțe/ Cartea Mare/ Bilanț
  • Operațiuni cu bazele de date Export date/ Import date/ Salvare/ Restaurare/ Verificare

De ce să faci cursul cu noi?

Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești

  •  Toate sesiunile de curs se vor desfășura online - live. Nu trebuie să te deplasezi, să cauți locuri de parcare sau să pierzi timp. E ușor și accesibil prin aplicația Google Meet sau Zoom.
  •  Va fi o atmosferă prietenoasă iar trainerul va explica cu răbdare, căldură și-ți va oferi exemple din practică pentru fiecare parte din curs.
  •  Poți achita și în două rate egale (fără dobândă).
Rezervă un loc la curs
De ce să faci cursul cu noi?
  • Formatori cu experiență în predare

  • Suport de curs gratuit în format electronic

  • Adeverință de absolvire emisă imediat după examen

  • Poți achita în 2 rate egale fără dobândă

Cum se desfășoară cursul?

Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.

Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).

Deoarece se desfășoară online:

  • elimini costurile cu deplasarea la curs;
  • poți face cursul din orice loc din lume, atât timp cât ai internet.
Cum se desfășoară cursul?

Cine te va pregăti?

Iuliana Grigore

Iuliana este economist licenţiat, membră activă a CECCAR din anul 2014 cu o experienţă de 18 ani în domeniul finanţelor. Pasionată şi dedicată de contabilitate, Iuliana te va ajuta să dezvolţi o pregătire practică în acest domeniu.

Întrebări frecvente?

  • Care este nivelul minim de studii necesar pentru a putea participa la acest curs?

    Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii medii şi cunoştinţe minime în contabilitate. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a unui act de identitate.

  • Care sunt actele necesare pentru înscriere?

    Singurul act de care ai nevoie pentru a te putea înscrie la acest curs, este cartea de identitate (copie).

  • Ce tip de certificat obțin la finalizarea cursului?

    În urma absolvirii acestui curs, vei obține un certificat de participare emis de UP Training.

  • Pot achita cursul și în rate? Se poate face plata online?

    La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
    Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.

  • Nu am mai folosit aplicația Google Meet sau ZOOM. Ce trebuie să fac?

    Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Cât costă cursul?

  • Costul total al cursului

    Include accesul la întregul curs, nu se percep alte taxe suplimentare. Cursul se poate achita și în două rate egale.

    690 lei
Rezervă un loc la curs

Completează formularul și rezervă acum un loc la curs

După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.

"*" indicates required fields

Hidden
Hidden
*
Disponibilitate
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

La UP Training aducem o experiență pozitivă de învățare, prin sesiuni live-online alături de traineri cu experință.

UP Training Internațional © 2024 Toate drepturile rezervate.