Cursul se concentrează pe furnizarea unei înțelegeri cuprinzătoare a funcționalităților cheie ale programului SAGA, astfel încât la final să poți profita la maximum de potențialul acestuia.
Membră activă CECCAR din 2014, cu o experienţă de 19 ani în domeniul finanţelor.
n/a
Online în sesiuni live
Zoom
Digital
15 Martie
PC, Telefon sau Tabletă
9:00 - 13:00
790 lei
Cursul de SAGA este pentru tine dacă:
Vrei să-ți perfecționezi cunoștințele în domeniul contabilității generale;
Îți dorești o promovare la locul de munca sau vizezi un nou rol, mai avantajos, în cadrul unei companii care folosește Saga;
Ai cunoștințe de Saga dar vrei o reîmprospătare a informațiilor într-un cadru organizat;
Lucrezi în HR și dorești să faci partea de Payroll;
Ești antreprenor și implementezi sistemul de facturare electronică eFactura pe relația B2G sau B2B;
Ești angajator și vrei să garantezi pregătirea profesională a salariațiilor pentru asigurarea creşterii productivităţii muncii;
Reprezinți o firmă de contabilitate în cadrul căreia utilizezi Saga și nu ai timpul necesar asigurării training-ului contabililor Juniori.
SAGA este un software de contabilitate, salarizare și de gestiune a stocurilor. SAGA este o soluţie care permite informatizarea activităţii contabile pentru entităţi cu diferite forme de organizare juridică, utilă de exemplu pentru ONG-uri, cabinete de contabilitate sau contabili independenţi.
Este cunoscut pentru interfața prietenoasă și intuitivă, care poate fi ușor de înțeles și utilizat chiar și de către cei care nu au experiență în contabilitate.
Obiectivul general al cursului este dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare, pentru a utiliza cu încredere și eficiență software-ul SAGA.
Cursul se concentrează pe furnizarea unei înțelegeri cuprinzătoare a funcționalităților cheie ale programului, astfel încât la final să poți profita la maximum de potențialul acestuia.
Utilizezi interfața SAGA: vei putea naviga cu ușurință prin interfața software-ului, vei putea accesa modulele relevante și vei înțelege fluxul de lucru.
Înregistrezi operaţiunile economice ale entităţii: introduci datele contabile corect și eficient, precum vânzările, achiziţiile și tranzacţiile cu numerar, pentru a menține o evidență precisă a afacerii.
Gestionezi stocurile și salariile: utilizezi funcționalitățile software-ului pentru a gestiona stocurile și salariile angajaților, optimizând astfel procesele operaționale.
Eficientizezi procesele contabile: utilizezi caracteristicile automate ale software-ului pentru a economisi timp și pentru a reduce riscul de erori în procesele contabile.
Generezi rapoarte specifice contabilităţii: registre obligatorii, documente justificative, declaraţii fiscale, etc.
Opiniile clienților noștri - feedback autentic și inspirație
Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.
Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești
Formatori cu experiență în predare
Suport de curs gratuit în format electronic
Adeverință de absolvire emisă imediat după examen
Poți achita în 2 rate egale fără dobândă
Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.
Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).
Deoarece se desfășoară online:
Iuliana este economist licenţiat, membră activă a CECCAR din anul 2014 cu o experienţă de 19 ani în domeniul finanţelor. Pasionată şi dedicată de contabilitate, Iuliana te va ajuta să dezvolţi o pregătire practică în acest domeniu.
Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii medii şi cunoştinţe minime în contabilitate. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a unui act de identitate.
Singurul act de care ai nevoie pentru a te putea înscrie la acest curs, este cartea de identitate (copie).
În urma absolvirii acestui curs, vei obține un certificat de participare emis de UP Training.
La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.
Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Include accesul la întregul curs, nu se percep alte taxe suplimentare. Cursul se poate achita și în două rate egale.
După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.
"*" indicates required fields