Totul despre SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) explicat clar și aplicat practic.
Consultant și expert în achiziții publice, cu o experiență de 22 de ani și o pregătire solidă în drept, având licență și master în științe juridice, sociale și politice.
Medii
Online în sesiuni live
24 Mai
Online
8 ore (2 sesiuni)
PC, Telefon sau Tabletă
10:00 - 14:00
750 lei
Perfecționează-ți abilitățile în utilizarea platformei SEAP 2025
Acest curs se adresează atât celor care doresc să înceapă de la zero în utilizarea platformei SEAP, cât și specialiștilor cu experiență, care au nevoie să își actualizeze cunoștințele conform schimbărilor legislative și noilor funcționalități implementate în 2025.
Vei dobândi cunoștințe solide și aplicabile printr-un curs ce îmbină sesiuni interactive de prezentare cu exerciții practice, desfășurate pe varianta demo a Sistemului Electronic de Achiziții Publice. Modul de lucru va fi detaliat atât pentru ofertanți, cât și pentru achizitori, oferind o perspectivă completă asupra proceselor din ambele interfețe.
Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.
Cursul SEAP este special conceput pentru:
care doresc să învețe cum să gestioneze eficient încărcarea documentației de atribuire, anunțurilor de participare și atribuire, documentelor constatatoare și utilizarea modulului de achiziții directe.
Acest program de formare vine în întâmpinarea participanților cu informații actualizate despre noile funcționalități ale platformei SEAP și modificările legislative recente din domeniul achizițiilor publice.
Acest program de formare vine în întâmpinarea participanților cu informații actualizate despre noile funcționalități ale platformei SEAP și modificările legislative recente din domeniul achizițiilor publice.
Obiectivul principal al cursului este să îmbunătățească atât cunoștințele teoretice, cât și abilitățile practice în utilizarea SEAP, oferind suport participanților pentru:
Învață totul despre completarea Documentului Unic de Achiziții European (DUAE)
Participă la curs pentru a descoperi cum să completezi corect DUAE, astfel încât să fie util atât pentru ofertanți, cât și pentru autoritățile contractante. DUAE simplifică procesul de participare la procedurile de atribuire, reducând sarcinile administrative, conform regulamentelor Uniunii Europene (Regulamentul C.E. nr. 7/2016) și legislației naționale (Legea nr. 98/2016 și Legea nr. 99/2016).
Prin perfecționarea modului de lucru în SEAP, cursul îți oferă instrumentele necesare pentru ca operatorii economici și autoritățile contractante să colaboreze eficient, asigurând derularea și finalizarea achizițiilor publice în cele mai bune condiții.
Formatori cu experiență în predare
Suport de curs gratuit în format electronic
Adeverință de absolvire emisă imediat după examen
Poți achita în 2 rate egale fără dobândă
Hermina este trainer, consultant și expert în achiziții publice. Cu o licență în drept și un master în științe juridice, sociale și politice, Hermina oferă consultanță în domeniul achizițiilor publice atât pentru autorități contractante, cât și pentru operatori economici. Experiența sa, dobândită prin colaborarea cu UP Training, te va ajuta să acumulezi cunoștințe solide în acest domeniu și să îți dezvolți o carieră în achizițiile publice.
Sunt incluse toate materialele suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei. Nu se percep alte taxe suplimentare.
Conform OUG nr. 58/2023, acum poți achita cursurile noastre de formare profesională și utilizând cardul „Prima de carieră didactică”. Această facilitate îți permite să investești în dezvoltarea ta profesională fără eforturi financiare suplimentare.
Pentru a participa la acest curs, sunt necesare studii medii și cunoștințe minime în domeniul achizițiilor publice. Dosarul de înscriere trebuie să conțină o copie a unui act de identitate.
După ce completezi formularul de pe site sau rezervi telefonic locul la curs, vei fi contactat pentru a finaliza dosarul de înscriere. Acesta trebuie să includă următoarele documente:
Toate documentele se vor trimite pe email, la adresa office@uptraining.ro, scanate sau fotografiate.
Cursul se va desfășura online, prin aplicația Zoom.
Dacă nu ai mai folosit această platformă, vei primi toate detaliile necesare pe e-mail. În plus, îți putem oferi asistență telefonică înainte de începerea cursului.
Pentru a participa, ai nevoie de:
Avantaje:
Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile gratuit. Le poți accesa cu un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului.
Nu-ți face griji! Vei primi toate detaliile necesare pe e-mail, iar dacă ai nevoie de ajutor, îți oferim asistență telefonică înainte de curs.
La înscriere, poți alege să plătești cursul în două rate egale. Pentru a asigura transparența, toate plățile se efectuează online, fie cu cardul, fie prin transfer bancar.
A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Dacă prima rată este achitată în prima zi de curs, a doua rată se va plăti la jumătatea cursului.
Părerile clienților noștri reprezintă evaluarea cea mai obiectivă a calității serviciilor noastre.
Află cum să navighezi cu succes pe noua platformă SEAP, fie că ești ofertant sau reprezentant al unei autorități contractante, și învață să valorifici toate funcționalitățile sale într-un mod eficient și profesionist.
După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.
"*" indicates required fields