Obține competențele necesare pentru a deveni un specialist în gestionarea sustenabilă a deșeurilor.
+11 ani experienţă ca Responsabil de Mediu
+11 ani experienţă ca Responsabil de Mediu şi Responsabil SIM
213310
Online în sesiuni live
Acreditată
12
19 Iunie
PC, Telefon sau Tabletă
18:00 - 20:00
950 lei
(Cost total cu acreditare)590 lei
(Participare fără acreditare)Ministerul Muncii
Pentru a funcționa legal, orice societate din România are, pe lângă alte obligații economice, responsabilitatea de a se conforma cerințelor legale privind protecția mediului și gestionarea deșeurilor.
Legislația de mediu impune obligativitatea desemnării unor persoane specializate pentru gestionarea activităților de management al deșeurilor:
Aceste cerințe legislative subliniază importanța instruirii și responsabilizării personalului pentru a asigura conformitatea și protecția mediului.
În urma absolvirii acestui curs acreditat, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de ”Specialist în Managementul Deşeurilor” (cod COR 213310) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.
Are o valabilitate nelimitată, atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).
Specialistul în Managementul Deșeurilor joacă un rol esențial în protejarea mediului și asigurarea conformității cu legislația de mediu. Acesta coordonează și supraveghează toate activitățile legate de gestionarea deșeurilor, asigurând un proces eficient și sustenabil.
Responsabilitățile unui Specialist în Managementul Deșeurilor includ:
Specialistul în Managementul Deșeurilor se asigură că toate operațiunile sunt aliniate cu reglementările legale, contribuind astfel la reducerea impactului asupra mediului și promovarea sustenabilității.
Specialistul în managementul deșeurilor joacă un rol esențial în asigurarea unui mediu mai curat și mai sigur, contribuind la implementarea practicilor sustenabile în organizații. Prin competențele sale, acesta sprijină tranziția către o economie circulară, reducând impactul negativ asupra mediului și promovând utilizarea responsabilă a resurselor.
Părerile clienților noștri reprezintă evaluarea cea mai obiectivă a calității serviciilor noastre.
Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.
Aceste competențe îți vor permite să devii un profesionist în domeniu, capabil să contribuie activ la protecția mediului și la eficientizarea proceselor organizaționale.
Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești
Formatori cu experiență în predare
Suport de curs gratuit în format electronic
Adeverință de absolvire emisă imediat după examen
Poți achita în 2 rate egale fără dobândă
Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.
Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).
Deoarece se desfășoară online:
Conform OUG nr. 58/2023, acum poți achita cursurile noastre de formare profesională și utilizând cardul „Prima de carieră didactică”. Această facilitate îți permite să investești în dezvoltarea ta profesională fără eforturi financiare suplimentare.
Alexandra Bahnar este Specialist în activitățile specifice Protecției Mediului și activează în prezent ca Responsabil de Mediu, având o experiență de peste 10 ani în domeniu. Experiența sa vastă a fost dobândită în cadrul industriei de automotive, industriei textile și ecologiei industriale. Alexandra deține cunoștințe solide în obținerea avizelor, acordurilor și autorizațiilor de Mediu și Gospodărire a Apelor, aplicarea și respectarea cerințelor legale, realizarea auditurilor de mediu și conformarea cu cerințele specifice SR EN ISO 14001 (mediu), respectiv SR EN ISO 19011 (auditarea sistemelor de management). Rolul său de auditor de mediu este esențial pentru asigurarea conformității și îmbunătățirea continuă a performanței de mediu a organizațiilor.
Elena Lechea este un Specialist în domeniul Protecției Mediului, cu o vastă experiență în efectuarea auditurilor de mediu, precum și în implementarea și menținerea sistemelor integrate de management conform standardelor SR EN ISO 9001, 14001, 45001 (calitate, mediu, SSM), SR EN ISO 17025 (competența laboratoarelor de încercări și etalonări) si SR EN ISO 19011:2018, Linii directoare pentru auditarea sistemelor de management. Cu un istoric demonstrat de lucru în industriile de construcții și automotive, Elena deține cunoștințe solide în legislația de mediu, managementul deșeurilor și al substanțelor periculoase, planificarea afacerilor, managementul operațiunilor și sistemele integrate de management.
Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii superioare finalizate. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a diplomei de licenţă (conf. legislației în domeniu).
După completarea formularului de pe site sau în urma rezervării telefonice a locului la curs, te vom contacta pentru a finaliza împreună dosarul de înscriere.
Acesta va conține următoarele documente:
Toate documentele se vor trimite pe email la adresa (office@uptraining.ro), scanate sau fotografiate.
În urma absolvirii acestui curs acreditat ANC, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de Expert Achiziții Publice (cod COR 214946) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației. Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).
La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.
Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Include accesul la întregul curs, materialele de suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei.
Include accesul la întregul curs, iar la final se oferă o adeverință din partea UP Training, care îți atestă participarea în cadrul acestui curs.
Sunt incluse toate materialele suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei. Nu se percep alte taxe suplimentare iar cursul se poate achita și în două rate egale.
După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.
"*" indicates required fields