Învață de la zero, cum să organizezi și să planifici activitatea de achiziții publice în cadrul unei firme, agenții, companii sau organizații guvernamentale.
Consultant și expert în achiziții publice, cu o experiență de 21 de ani și o pregătire solidă în drept, având licență și master în științe juridice, sociale și politice.
Lector cu peste 15 de ani de experiență în achiziții publice.
242116
Online în sesiuni live
Acreditată
Online
07 Octombrie
PC, Telefon sau Tabletă
18:00 - 22:00
950 lei
(Cost total cu acreditare)650 lei
(Participare fără acreditare)Acest curs este acreditat de Ministerului Muncii, iar diploma este recunoscută la nivel internațional.
Bestseller
Pe lângă situațiile de mai sus, calificarea de Expert Achiziții Publice îți oferă o nouă oportunitate: Consultanță în Achiziții Publice
În ultimul timp, externalizarea multor servicii a intrat pe un trend ascendent. Consultanța în Achiziții Publice se află printre ele.
Iar acest lucru se întâmplă pentru că, din ce în ce mai multe firme vor să „stea liniștite” cu privire la respectarea legislației achizițiilor publice și să evite amenzile.
În urma absolvirii acestui curs acreditat, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de ”Expert Achiziții Publice” (cod COR 214946) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.
Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).
Adeverința de absolvire este emisă imediat după examen.
Rolul unui Expert în Achizițiile Publice
Anunțurile cu posturi vacante de Expert Achiziții Publice sunt din ce în ce mai numeroase.
După obținerea specializării, vei putea aplica pentru un salariu mediu de 5000 de lei.
Achizițiile Publice sunt un domeniu sensibil și din ce în ce mai vizat de controalele Curții de Conturi sau ANAP-ului.
Răspunderea este mare, iar amenzile - și mai mari. O singură contravenție poate să coste chiar 30.000 lei.
1. Cursul de Expert Achiziții Publice va fi elementul de care ai nevoie astfel încât să eviți posibilele greșeli și, implicit, amenzile ce derivă din ele.
2. Poți oferi consultanță firmelor care caută deja acest tip de serviciu, iar onorariile nu sunt deloc mici. De exemplu, întocmirea unui ghid privind participarea la proceduri de achiziție publică poate fi realizată de către un consultant cu cel puțin 1500 de lei.
3. Vei cunoaște cadrul legal în care se desfășoară procesul de achiziții și vei putea să dormi liniștit știind că ai făcut ceea ce trebuie.
Nimeni nu își mai permite să lucreze fără specialiști.
Iar tu poți să devii unul dintre ei.
Opiniile clienților noștri - feedback autentic și inspirație
Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.
Obiectivul principal este să fii capabil să inițiezi o procedură de atribuire a contractelor de achiziție publică. Și nu este necesar să ai vreo pregătire anterioară specifică ca să înțelegi conceptele predate și exemplificare la curs.
Pe lângă asta vei învăța să recunoști și să eviți cele mai frecvente greșeli din domeniul achizițiilor publice și să te adaptezi rapid și corect la nevoile diferite ale autorităților contractante sau ofertanților.
Organizezi și să planifici activitatea de achiziții publice în cadrul unei firme, agenții, companii sau organizații guvernamentale.
Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești
Formatori cu experiență în predare
Suport de curs gratuit în format electronic
Adeverință de absolvire emisă imediat după examen
Poți achita în 2 rate egale fără dobândă
Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.
Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).
Deoarece se desfășoară online:
UP Training face parte din comunitatea centrelor certificate internațional, în care se pot susține examene cu certificare: Microsoft și IC3 - Digital Literacy Certification.
Hermina este trainer, consultant și expert în achiziții publice. Cu o licență în drept și un master în științe juridice, sociale și politice, Hermina oferă consultanță în domeniul achizițiilor publice atât pentru autorități contractante, cât și pentru operatori economici. Experiența sa, dobândită prin colaborarea cu UP Training, te va sprijini să acumulezi cunoștințe solide în acest domeniu și să îți dezvolți o carieră în achizițiile publice.
Ionela este consultant, expert achizitii publice și lector acreditat. A activat peste 15 ani într-o autoritate contractantă din care 3 ani în domeniul achizițiilor publice. Practică consultanța în achizițiile publice de peste 4 ani de zile atât pentru autorități contractante, cât și pentru operatori economici.
Experiența formatorului UP Training te va ajuta să înțelegi cele mai complexe proceduri în achizițiile publice și să dezvolți o pregătire practică în acest sens.
Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii superioare finalizate. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a diplomei de licenţă (conf. legislației în domeniu).
După completarea formularului de pe site sau în urma rezervării telefonice a locului la curs, te vom contacta pentru a finaliza împreună dosarul de înscriere.
Acesta va conține următoarele documente:
Toate documentele se vor trimite pe email la adresa (office@uptraining.ro), scanate sau fotografiate.
În urma absolvirii acestui curs acreditat ANC, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de Expert Achiziții Publice (cod COR 242116) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației. Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).
La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.
Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.
Include accesul la întregul curs, materialele de suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei.
Include accesul la întregul curs, iar la final se oferă o adeverință care îți atestă participarea în cadrul acestui curs.
Nu se percep alte taxe suplimentare iar cursul se poate achita și în două rate egale.
După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.
"*" indicates required fields