Curs Expert Achiziții Publice

Învață de la zero, cum să organizezi și să planifici activitatea de achiziții publice în cadrul unei firme, agenții, companii sau organizații guvernamentale.

Start: 07 octombrie

Cine te va pregăti?

  • expert achizitii publice

    Hermina Anton

    Consultant și expert în achiziții publice, cu o experiență de 21 de ani și o pregătire solidă în drept, având licență și master în științe juridice, sociale și politice.

  • Ionela Floricel

    Lector cu peste 15 de ani de experiență în achiziții publice.

Informații generale

  • Cod COR

    242116

  • Cum se desfășoară?

    Online în sesiuni live

  • Diplomă

    Acreditată

  • Organizare examen

    Online

  • Când începe?

    07 Octombrie

  • Ce ai nevoie?

    PC, Telefon sau Tabletă

  • Care este orarul?

    18:00 - 22:00

  • Care este prețul?
    • 950 lei

      (Cost total cu acreditare)
    • 650 lei

      (Participare fără acreditare)

Acreditare

Acest curs este acreditat de Ministerului Muncii, iar diploma este recunoscută la nivel internațional.

Rezervă un loc la curs
#1 recomandat

Bestseller

Cursul Expert Achiziții Publice este pentru tine dacă:

  • Vrei să-ți schimbi domeniul de activitate sau să obții o specializare în plus;
  • Ești deja angajat într-un departament de vânzări/achiziții publice și vrei să te perfecționezi;
  • Îți dorești să ocupi funcția de Expert Achiziții Publice într-o instituție;
  • Vrei să obții competențele necesare pentru a elabora și gestiona proceduri de achiziții publice din postura de Achizitor;
  • Vrei să înveți să analizezi și să clarifici toate condițiile de participare și de depunere a ofertei din postura de Ofertant;
  • Vrei să afli care sunt nevoile autorităților contractante și să utilizezi cu succes platforma SEAP;
  • Ești manager și vrei să știi ce și cum să verifici în firma pe care o conduci.

Pe lângă situațiile de mai sus, calificarea de Expert Achiziții Publice îți oferă o nouă oportunitate: Consultanță în Achiziții Publice

În ultimul timp, externalizarea multor servicii a intrat pe un trend ascendent. Consultanța în Achiziții Publice se află printre ele.

Iar acest lucru se întâmplă pentru că, din ce în ce mai multe firme vor să „stea liniștite” cu privire la respectarea legislației achizițiilor publice și să evite amenzile.

Cursul Expert Achiziții Publice este pentru tine dacă:
Diploma este recunoscută internațional

Diploma este recunoscută internațional

În urma absolvirii acestui curs acreditat, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de ”Expert Achiziții Publice” (cod COR 214946) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.

  • Valabilitate

    Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).

Adeverința de absolvire este emisă imediat după examen.

Rezervă un loc la curs

Achizițiile Publice nu sunt pentru toată lumea. Dar pot fi pentru tine.

Rolul unui Expert în Achizițiile Publice

Anunțurile cu posturi vacante de Expert Achiziții Publice sunt din ce în ce mai numeroase.

După obținerea specializării, vei putea aplica pentru un salariu mediu de 5000 de lei.

Achizițiile Publice sunt un domeniu sensibil și din ce în ce mai vizat de controalele Curții de Conturi sau ANAP-ului.

Răspunderea este mare, iar amenzile - și mai mari. O singură contravenție poate să coste chiar 30.000 lei.

1. Cursul de Expert Achiziții Publice va fi elementul de care ai nevoie astfel încât să eviți posibilele greșeli și, implicit, amenzile ce derivă din ele.

2. Poți oferi consultanță firmelor care caută deja acest tip de serviciu, iar onorariile nu sunt deloc mici. De exemplu, întocmirea unui ghid privind participarea la proceduri de achiziție publică poate fi realizată de către un consultant cu cel puțin 1500 de lei.

3. Vei cunoaște cadrul legal în care se desfășoară procesul de achiziții și vei putea să dormi liniștit știind că ai făcut ceea ce trebuie.

Nimeni nu își mai permite să lucreze fără specialiști.
Iar tu poți să devii unul dintre ei.

Înscrie-te acum la cursul de Expert Achiziții Publice

Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.

Rezervă un loc la curs
Înscrie-te acum la cursul de Expert Achiziții Publice

Ce vei învăța la curs?

Obiectivul principal este să fii capabil să inițiezi o procedură de atribuire a contractelor de achiziție publică. Și nu este necesar să ai vreo pregătire anterioară specifică ca să înțelegi conceptele predate și exemplificare la curs.

Pe lângă asta vei învăța să recunoști și să eviți cele mai frecvente greșeli din domeniul achizițiilor publice și să te adaptezi rapid și corect la nevoile diferite ale autorităților contractante sau ofertanților.

La final vei fi capabil să:

Organizezi și să planifici activitatea de achiziții publice în cadrul unei firme, agenții, companii sau organizații guvernamentale.

  • Elaborezi documentația completă pentru licitații organizate.
  • Elaborezi strategia achizițiilor publice.
  • Utilizezi corect platformele SICAP și SEAP.
Ce vei învăța la curs?

Programa cursului pe scurt:

  • Cadrul legislativ în domeniul achizițiilor publice
  • Legi, ordonanţe de urgenţă, hotărâri, directive specifice domeniului
  • SEAP - Sistemul electronic de achiziții publice
  • ANAP - Agenția Națională pentru achiziții publice
  • CNSC - Consiliul Național de soluţionare a contestaţiilor
  • Proceduri de achiziții publice
  • Întocmirea documentației pentru achizițiile publice
  • Planificarea procesului de achiziție publică
  • Atribuirea contractelor de achiziţie publică şi a organizarea concursurilor
  • Praguri valorice
  • Alegerea și justificarea criteriului de atribuire
  • Înregistrarea în platforma SEAP
  • Reînnoirea certificatului SEAP
  • Prezentarea platformei și a funcționalităților acesteia
  • Tipuri de anunțuri și procedurile specifice de achiziție
  • Încărcarea declarațiilor în SEAP / depunerea ofertelor
  • Achiziționare pozițiilor de catalog, gestionarea catalogului
  • Postarea unui anunț în SEAP
  • Licitația deschisă, licitația restrânsă, negocierea competitivă, dialogul competitiv
  • Negocierea fără publicare în prealabil
  • Supervizarea și controlul procedurilor de achiziție
  • Cumpărarea directă
  • Tehnici specifice de atribuire a contractelor
  • Analiza ofertelor
  • Confidențialitatea ofertelor, excluderea ofertelor
  • Criterii minime de calificare şi selecţie
  • Întocmirea unei oferte
  • Cereri de clarificări pentru ofertele depuse
  • Procedură de consultare a pieţei
  • DUAE - Documentului Unic de Achiziție European
  • Realizarea unui DUAE
  • Finalizarea procedurii de atribuire
  • Declararea unui ofertant câștigător
  • Informarea ofertanților
  • Indicatori de performanță
  • Formularea și depunerea contestațiilor
  • Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC
  • Modificarea contractelor de achiziţii publice
  • Studii de caz

De ce să faci cursul cu noi?

Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești

  • Obții o diplomă recunoscută atât la nivel național cât și internațional.
  •  Diploma este însoțită de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite.
  •  Toate sesiunile de curs dar și examenul final, se vor desfășura online - live.. Nu trebuie să te deplasezi, să cauți locuri de parcare sau să pierzi timp. E ușor și accesibil prin aplicația Google Meet sau Zoom.
  •  Va fi o atmosferă prietenoasă iar trainerul va explica cu răbdare, căldură și-ți va oferi exemple din practică pentru fiecare parte din curs.
  •  Poți achita și în două rate egale (fără dobândă).
Rezervă un loc la curs
De ce să faci cursul cu noi?
  • Formatori cu experiență în predare

  • Suport de curs gratuit în format electronic

  • Adeverință de absolvire emisă imediat după examen

  • Poți achita în 2 rate egale fără dobândă

Cum se desfășoară cursul?

Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.

Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).

Deoarece se desfășoară online:

  • elimini costurile cu deplasarea la curs;
  • poți face cursul din orice loc din lume, atât timp cât ai internet.
Cum se desfășoară cursul?

Centru de testare internațional

UP Training face parte din comunitatea centrelor certificate internațional, în care se pot susține examene cu certificare: Microsoft și IC3 - Digital Literacy Certification.

Rezervă un loc la curs
Centru de testare internațional

Cine te va pregăti?

expert achizitii publice

Hermina Anton

Hermina este trainer, consultant și expert în achiziții publice. Cu o licență în drept și un master în științe juridice, sociale și politice, Hermina oferă consultanță în domeniul achizițiilor publice atât pentru autorități contractante, cât și pentru operatori economici. Experiența sa, dobândită prin colaborarea cu UP Training, te va sprijini să acumulezi cunoștințe solide în acest domeniu și să îți dezvolți o carieră în achizițiile publice.

Ionela Floricel

Ionela este consultant, expert achizitii publice și lector acreditat. A activat peste 15 ani într-o autoritate contractantă din care 3 ani în domeniul achizițiilor publice. Practică consultanța în achizițiile publice de peste 4 ani de zile atât pentru autorități contractante, cât și pentru operatori economici.

Experiența formatorului UP Training te va ajuta să înțelegi cele mai complexe proceduri în achizițiile publice și să dezvolți o pregătire practică în acest sens.

Clienți și parteneri UPTraining

Întrebări frecvente?

  • Care este nivelul minim de studii necesar pentru a putea participa la acest curs?

    Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii superioare finalizate. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a diplomei de licenţă (conf. legislației în domeniu).

  • Care sunt actele necesare pentru înscriere?

    După completarea formularului de pe site sau în urma rezervării telefonice a locului la curs, te vom contacta pentru a finaliza împreună dosarul de înscriere.

    Acesta va conține următoarele documente:

    •  Diplomă de licență
    •  Carte de identitate
    •  Certificat de naștere
    •  Certificat de căsătorie (dacă este cazul)

    Toate documentele se vor trimite pe email la adresa (office@uptraining.ro), scanate sau fotografiate.

  • Ce tip de certificat obțin la finalizarea cursului?

    În urma absolvirii acestui curs acreditat ANC, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de Expert Achiziții Publice (cod COR 242116) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației. Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).

  • Pot achita cursul și în rate? Se poate face plata online?

    La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
    Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.

  • Nu am mai folosit aplicația Google Meet sau ZOOM. Ce trebuie să fac?

    Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Cât costă cursul?

  • Cost total cu acreditare

    Include accesul la întregul curs, materialele de suport, participarea la examenul de acreditare și eliberarea diplomei.

    950 lei
  • Participare fără acreditare

    Include accesul la întregul curs, iar la final se oferă o adeverință  care îți atestă participarea în cadrul acestui curs.

    650 lei

Nu se percep alte taxe suplimentare iar cursul se poate achita și în două rate egale.

Rezervă un loc la curs

Completează formularul și rezervă acum un loc la curs

După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.

"*" indicates required fields

Hidden
Hidden
*
Disponibilitate
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

La UP Training aducem o experiență pozitivă de învățare, prin sesiuni live-online alături de traineri cu experință.

UP Training Internațional © 2024 Toate drepturile rezervate.