Curs Expert Accesare Fonduri Europene

Află tot ce trebuie să știi ca să accesezi cu succes fonduri europene nerambursabile în perioada 2022-2027.

Start: 18 decembrie
Cine te va pregăti?
  • Ana Maria Trişcariu

    Trainer, consultant și expert în accesarea de fonduri europene cu peste 10 ani de experiență.

Informații generale
  • Cod COR

    242213

  • Cum se desfășoară?

    Online în sesiuni live

  • Diplomă

    Acreditată

  • Organizare examen

    Online

  • Când începe?

    18 decembrie

  • Ce ai nevoie?

    PC, Telefon sau Tabletă

  • Care este orarul?

    18:30 - 20:30

  • Care este prețul?
    • 890 lei

      (Cost total cu acreditare)
    • 590 lei

      (Participare fara acreditare)
Rezervă un loc la curs
Curs acreditat de

Ministerul Muncii

Cursul Expert Accesare Fonduri Europene este pentru tine dacă:

  • Îți dorești să oferi consultanță în accesarea fondurilor europene (o poți face part-time la început pe lângă jobul actual);
  • Vrei să-ți transformi ideea într-un business real și ai nevoie de finanțare europeană;
  • Lucrezi în sectorul public și ești responsabil de obținerea fondurilor europene;
  • Ești deja consultant în accesarea fondurilor europene și vrei să fii la curent cu legislația curentă.
Cursul Expert Accesare Fonduri Europene este pentru tine dacă:
Diploma este recunoscută internațional

Diploma este recunoscută internațional

În urma absolvirii acestui curs acreditat, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația de ”Expert Accesare Fonduri Europene” (cod COR 242213) recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.

  • Valabilitate

    Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).

Adeverința de absolvire este emisă imediat după examen.

Rezervă un loc la curs

În perioada 2021-2027 România primește 100 de miliarde de euro.

Despre rolul de Expert în Accesare Fonduri Europene

Un buget de 3x mai mare față de perioada 2014-2021.

Asta deschide mai multe oportunități:

În primul rând vor fi tot mai multe joburi disponibile în domeniul acesta – ideea este să fii pregătit să prinzi unul atunci când se ivește ocazia.

În momentul de față sunt 383 de poziții pe BestJobs pentru rolul de elaborator proiecte pe fonduri europene.

Salariile încep de la 800 de euro și ajung până la 2000 de euro.

Pentru cei cu spirit antreprenorial, cererea de consultanți bine pregătiți va crește și ea.

Iar cei care sunt acreditați și înțeleg bine procesul de accesare a fondurilor europene vor fi destul de ocupați. Bineînțeles vor fi și plătiți pe măsură.

De exemplu pentru scrierea și depunerea unui proiect, majoritatea firmelor de consultanță cer un preț fix între 2.000 și 3.000 de lei.

Dacă obțin cu succes finanțarea mai primesc și un comision care începe de la 5.000 de lei și poate ajunge chiar la un procent fix din suma atrasă.

Asta pentru un singur proiect. Fă tu calculele pentru mai multe proiecte.

Bineînțeles, asta nu înseamnă că e ușor. Însă primul pas este să înțelegi tot procesul de accesare a fondurilor europene.

Și exact asta înveți la curs, totul despre accesarea fondurilor europene.

Înscrie-te acum la cursul acreditat de Expert Accesare Fonduri Europene

Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.

Rezervă un loc la curs
Înscrie-te acum la cursul acreditat de Expert Accesare Fonduri Europene

Finanțare prin PNRR

Cursul include și prezentarea noilor oportunități de finanțare propuse în Planul național de redresare și reziliență al României (PNRR), respectiv identificarea finanțărilor pe cei șase piloni de investiții:

  • P1: Tranziția verde
  • P2: Transformarea digitală
  • P3: Inteligentă, durabilă, creșterea inteligentă și favorabilă incluziunii
  • P4: Coeziunea socială și teritorială
  • P5: Reziliența sanitară și economică și sociala
  • P6: Next generation

In plus, in funcție de domeniul de interes pentru tine, îți vom face o fișă de analiză privind oportunitățile de finanțare nerambursabilă pe care le poți accesa.

De asemenea, formatorul îți va pune la dispoziție calendarul actualizat privind accesarea mecanismelor de redresare și reziliență.

Vei beneficia de o abordare practică și pragmatică privind accesarea de fonduri nerambursabile, stil de lucru interactiv prin practicarea întrebărilor deschise și punctuale cu privire la aspectele implicate de identificarea finanțărilor, scrierea de proiecte pentru accesarea fondurilor nerambursabile precum și analize referitoare la aspectele ce țin de implementarea proiectelor.

Finanțare prin PNRR

Ce vei învăța la curs?

La finalul cursului vei știi care sunt pașii de urmat – de la A la Z – ca să accesezi cu succes fonduri europene;

Vei putea să identifici programele de finanțare în funcție de situația și domeniul companiei pentru care accesezi fondurile;

Vei ști cum să folosești corect Ghidul Solicitantului astfel încât să ai cele mai mari șanse ca proiectul tău să fie aprobat; Cum să întocmești dosarul de finanțare - de la planul de afaceri, la cererea de finanțare și toate documentele de suport.

Atunci când vei realiza proiectele pentru tine sau pentru viitori tăi clienți, va fi ca și cum dai un test la care ai deja răspunsurile.

Spunem asta pentru că după curs vei ști la ce sunt atenți evaluatorii când decid ce proiecte primesc finanțarea și ce proiecte sunt eliminate din competiție.

Pe scurt, vei dobândi abilitatea de a obține fonduri europene de la 50.000 de euro până la limita reglementată de proiectul tău.

Iar atunci când poți să ajuți o instituție sau o companie să obțină asemenea sume, vei fi și tu remunerat pe măsură.

Ce vei învăța la curs?

Iată programa cursului pe scurt:

  • Ce sunt fondurile europene și de câte tipuri sunt ele
  • Ce se poate finanța din fonduri europene
  • Cine are acces la acele fonduri
  • Pașii necesari (de la zero) ca să obții finanțare din fonduri europene
  • Ce prevede legislația națională
  • Ce este ghidul solicitantului și cum să-l folosești
  • Ce este un proiect și care sunt etapele de implementare.
  • Programare, identificare, formulare, implementare, evaluare şi audit.
  • Ce este o fișă de proiect, caietul de sarcini și cererea de finanțare.
  • Ce este SMIS2021+? Ce este MySMIS2021? Și cum să folosești aceste aplicații cât mai eficient.
  • Cum ști dacă un proiect este eligibil pentru finanțare
  • Cum stabilești bugetul unui proiect
  • Cum se evaluează un proiect
  • Aplicarea normelor necesare (protecția mediului, sănătate, securitate)
  • Vei afla tot ce trebuie să faci ca să obții cu succes finanțarea.
  • Vei dobândi toate cunoștințele necesare pentru a accesa fonduri nerambursabile, conform planul național de redresare și reziliență al României (PNRR)

De ce să faci acest curs?

Îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie ca să reușești

  • Obții o diplomă recunoscută atât la nivel național cât și internațional.
  •  Diplomă acreditată de Ministerul Educației însoțită de suplimentul descriptiv al competențelor dobândite.
  •  Toate sesiunile de curs dar și examenul final, se vor desfășura online - live. Nu trebuie să te deplasezi, să cauți locuri de parcare sau să pierzi timp. E ușor și accesibil prin aplicația Google Meet sau Zoom.
  •  Va fi o atmosferă prietenoasă iar trainerul va explica cu răbdare, căldură și-ți va oferi exemple din practică pentru fiecare parte din curs.
  •  Poți achita și în două rate egale (fără dobândă).
Rezervă un loc la curs
De ce să faci acest curs?
  • Formatori cu experiență în predare

  • Suport de curs gratuit în format electronic

  • Adeverință de absolvire emisă imediat după examen

  • Poți achita în 2 rate egale fără dobândă

Cum se desfășoară cursul?

Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.

Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Ca să poți participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).

Deoarece se desfășoară online:
- elimini costurile cu deplasarea la curs;
- poți face cursul din orice loc din lume, atât timp cât ai internet.

Cum se desfășoară cursul?

Plata cursurilor cu cardul „Prima de carieră didactică”

Conform OUG nr. 58/2023, acum poți achita cursurile noastre de formare profesională și utilizând cardul „Prima de carieră didactică”. Această facilitate îți permite să investești în dezvoltarea ta profesională fără eforturi financiare suplimentare.

Rezervă un loc la curs
Plata cursurilor cu cardul „Prima de carieră didactică”

Cine te va pregăti?

Ana Maria Trişcariu

Ana Maria este consultant și expert în accesarea de fonduri europene precum și formator acreditat. Licențiată în Drept si Achiziții Publice, a activat peste 13 ani în sectorul public din care 10 ani în domeniul fondurilor europene.

Experiența formatorului UP Training te va ajuta să înțelegi cele mai complexe proceduri în accesarea fondurilor guvernamentale & europene și să dezvolți o pregătire practică în acest sens.

Clienți și parteneri UPTraining

Întrebări frecvente?

  • Care este nivelul minim de studii necesar pentru a putea participa la acest curs?

    Pentru participarea la acest curs îți sunt necesare studii superioare finalizate. Dosarul tău la înscriere va trebui să conțină o copie a diplomei de licenţă (conf. legislației în domeniu).

  • Care sunt actele necesare pentru înscriere?

    După completarea formularului de pe site sau în urma rezervării telefonice a locului la curs, te vom contacta pentru a finaliza împreună dosarul de înscriere.
    Acesta va conține următoarele documente:

    •  Diplomă de licență
    •  Carte de identitate
    •  Certificat de naștere
    •  Certificat de căsătorie (dacă este cazul)

    Toate documentele se vor trimite pe email la adresa (office@uptraining.ro), scanate sau fotografiate.

  • Ce tip de certificat obțin la finalizarea cursului?

    În urma absolvirii acestui curs acreditat ANC, vei obține un Certificat de absolvire pentru ocupația deExpert Accesare Fonduri Europene(cod COR 242213) recunoscut de Ministerul Muncii. Are o valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).

  • Pot achita cursul și în rate? Se poate face plata online?

    La înscriere poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a transparentiza procesul, toate plățile se vor efectua online cu cardul sau prin transfer bancar.
    Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului. A doua rată se achită în ziua începerii cursului. Daca prima rată este platită chiar la începutul cursului, atunci a 2-a rată se va achita la mijlocul cursului.

  • Nu am mai folosit aplicația Google Meet sau ZOOM. Ce trebuie să fac?

    Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile (gratuit) printr-un simplu click pe link-ul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji. Vei primi mai multe detalii pe e-mail și dacă e nevoie te putem asista la telefon chiar înainte de începerea cursului.

Cât costă cursul?
  • Include accesul la intregul curs, materialele de suport, participarea la examenul de acreditare ANC si eliberarea diplomei.

    890 lei
  • Participare fără acreditare

    Include accesul la întregul curs, iar la final se oferă o adeverință  care îți atestă participarea în cadrul acestui curs.

    590 lei

Nu se percep alte taxe suplimentare iar cursul se poate achita și în două rate egale.

Rezervă un loc la curs
Completează formularul și rezervă acum un loc la curs

După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.

"*" indicates required fields

Hidden
Hidden
*
Disponibilitate
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

La UP Training aducem o experiență pozitivă de învățare, prin sesiuni live-online alături de traineri cu experință.

UP Training Internațional © 2024 Toate drepturile rezervate.