Află tot ce trebuie să știi ca să accesezi cu succes fonduri europene nerambursabile în perioada 2022-2027.
21 ani experienţă în educaţia adulţilor
242213
Online în sesiuni live
Acreditată
Online
10 Aprilie
PC, Telefon sau Tabletă
18:30 - 20:30
1000 lei
(Cost total cu acreditare)690 lei
(Participare fara acreditare)Ministerul Muncii
Pentru a te înscrie la acest curs, ai nevoie de studii superioare finalizate. Dosarul de înscriere trebuie să includă următoarele documente:
Toate documentele se vor trimite pe email la adresa office@uptraining.ro, scanate sau fotografiate.
La finalul cursului vei ști care sunt pașii de urmat – de la A la Z – pentru a accesa cu succes fonduri europene.
Vei putea identifica programele de finanțare potrivite, în funcție de situația și domeniul companiei pentru care accesezi fondurile.
Vei învăța să folosești corect Ghidul Solicitantului, astfel încât să maximizezi șansele ca proiectul tău să fie aprobat. De asemenea, vei ști cum să întocmești dosarul de finanțare – de la planul de afaceri la cererea de finanțare și toate documentele de suport.
Când vei realiza proiecte pentru tine sau pentru viitorii tăi clienți, va fi ca și cum ai da un test la care cunoști deja răspunsurile.
Spunem asta deoarece, după curs, vei înțelege exact la ce sunt atenți evaluatorii atunci când decid ce proiecte primesc finanțarea și care sunt eliminate din competiție.
Pe scurt, vei dobândi abilitatea de a obține fonduri europene între 50.000 de euro și limita reglementată de proiectul tău.
Iar când poți ajuta o instituție sau o companie să obțină astfel de sume, vei fi remunerat pe măsură.
Nu trebuie să plătești nimic acum. După completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare, iar în cel mai scurt timp te vom contacta și telefonic pentru a-ți oferi toate detaliile organizatorice ale cursului.
Cursul include și prezentarea noilor oportunități de finanțare propuse în Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR), precum și identificarea finanțărilor pentru cei șase piloni de investiții:
În plus, în funcție de domeniul de interes pentru tine, îți vom face o fișă de analiză privind oportunitățile de finanțare nerambursabilă pe care le poți accesa.
De asemenea, formatorul îți va pune la dispoziție calendarul actualizat privind accesarea mecanismelor de redresare și reziliență.
Vei beneficia de o abordare practică și pragmatică privind accesarea de fonduri nerambursabile, un stil de lucru interactiv, prin practicare întrebărilor deschise și punctuale cu privire la aspectele implicate în identificarea finanțărilor, scrierea de proiecte pentru accesarea fondurilor nerambursabile, precum și analize referitoare la aspectele ce țin de implementarea proiectelor.
În urma absolvir acestui curs acreditat, vei obține un certificat de absolvire pentru ocupația de „Expert Accesare Fonduri Europene” (cod COR 242213), recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.
Are valabilitate nelimitată atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).
Adeverința de absolvire este emisă imediat după examen.
Despre rolul de Expert în Accesare Fonduri Europene
Un buget de 3x mai mare față de perioada 2014-2021.
Asta deschide mai multe oportunități:
Pentru cei cu spirit antreprenorial, cererea de consultanți bine pregătiți va crește considerabil.
Iar cei care sunt acreditați și înțeleg bine procesul de accesare a fondurilor europene vor fi destul de ocupați. Bineînțeles, vor fi și plătiți pe măsură.
De exemplu, pentru scrierea și depunerea unui proiect, majoritatea firmelor de consultanță cer un preț fix între 2.000 și 3.000 de lei.
Dacă obțin cu succes finanțarea, mai primesc și un comision care începe de la 5.000 de lei și poate ajunge chiar la un procent fix din suma atrasă.
Asta pentru un singur proiect. Fă tu calculele pentru mai multe proiecte.
Bineînțeles, asta nu înseamnă că e ușor. Însă primul pas este să înțelegi tot procesul de accesare a fondurilor europene.
Și exact asta înveți la curs: totul despre accesarea fondurilor europene.
Formatori cu experiență în predare
Suport de curs gratuit în format electronic
Adeverință de absolvire emisă imediat după examen
Poți achita în 2 rate egale fără dobândă
Ana Simona Bululoi este licențiată în pedagogie și deține un masterat în Managementul Educațional și Dezvoltare Curriculară de la Universitatea de Vest din Timișoara.
Cu 21 de ani de experiență în educația adulților, a dezvoltat abilități în proiectarea, implementarea și evaluarea programelor educaționale, fiind implicată ca lider sau consultant în diverse proiecte și programe de management de proiect, management educațional, dezvoltare curriculară și evaluarea competențelor.
Experiența formatorului UP Training te va ajuta să înțelegi și să dezvolți o pregătire practică în acest sens.
Include accesul la intregul curs, materialele de suport, participarea la examenul de acreditare ANC si eliberarea diplomei.
Participare fără acreditare
Include accesul la întregul curs, iar la final se oferă o adeverință care îți atestă participarea în cadrul acestui curs.
Nu se percep alte taxe suplimentare iar cursul se poate achita și în două rate egale.
Conform OUG nr. 58/2023, acum poți achita cursurile noastre de formare profesională și utilizând cardul „Prima de carieră didactică”. Această facilitate îți permite să investești în dezvoltarea ta profesională fără eforturi financiare suplimentare.
Pentru participarea la acest curs, sunt necesare studii superioare finalizate. Dosarul de înscriere trebuie să conțină o copie a diplomei de licență (conform legislației în vigoare).
După completarea formularului de pe site sau în urma rezervării telefonice a locului la curs, te vom contacta pentru a finaliza împreună dosarul de înscriere.
Acesta va conține următoarele documente:
Toate documentele vor fi trimise pe email, la adresa office@uptraining.ro, scanate sau fotografiate.
Cursul se va desfășura online, pe aplicația Zoom.
Dacă nu ai mai utilizat această platformă, vei primi mai multe detalii pe e-mail, iar dacă este nevoie, te putem asista telefonic chiar înainte de începerea cursului.
Pentru a putea participa, este necesar să deții un calculator, laptop, tabletă, iPad sau smartphone cu o conexiune bună la internet și microfon (opțional: căști și cameră web).
Deoarece se desfășoară online:
Aplicațiile Google Meet și Zoom sunt disponibile gratuit printr-un simplu click pe linkul pe care îl vei primi înainte de începerea cursului. Nu-ți face griji, vei primi mai multe detalii pe e-mail, iar dacă este nevoie, te putem asista telefonic chiar înainte de începerea cursului.
În urma absolvirii acestui curs acreditat ANC, vei obține un certificat de absolvire pentru ocupația de Expert Accesare Fonduri Europene (cod COR 242213), recunoscut de Ministerul Muncii. Certificatul are o valabilitate nelimitată, atât pe plan național, cât și internațional (prin traducere și apostilare).
La înscriere, poți opta pentru plata cursului în două rate egale. Pentru a asigura transparența procesului, toate plățile se vor efectua online, cu cardul sau prin transfer bancar.
Prima rată se achită la înscriere pentru rezervarea locului, iar a doua rată se achită în ziua începerii cursului. Dacă prima rată este plătită chiar la începutul cursului, a doua rată se va achita la mijlocul cursului.
Opiniile clienților noștri - feedback autentic și inspirație
După completarea formularului, vei primi un e-mail de confirmare și te vom contacta telefonic pentru validarea locului în grupă și pentru a-ți oferi detaliile organizatorice ale cursului.
"*" indicates required fields