Politica de achiziție și retur

Site-ul este proprietatea SC UPTraining Solutions SRL, persoană juridică română, cu sediul social în Timișoara, Bulevardul General Ion Dragalina, Nr. 27, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J35/2955/2021 având Cod Unic de Înregistrare 44633080, denumită pe parcursul acestei Secțiuni, UPTraining.

__

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Această secțiune explică metodele de plată acceptate și procesul de realizare a plăților.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor Dvs., oferim următoarele metode de plată:

  • Transfer Bancar: Plățile pot fi efectuate direct în contul nostru bancar. Detaliile contului bancar și instrucțiunile pentru transfer vor fi furnizate la momentul achiziției. Vă rugăm să asigurați că includeți numărul de referință al comenzii în detaliile transferului pentru a facilita o procesare rapidă și corectă a plății Dvs.
  • Platforma Euplatesc.ro: Oferim posibilitatea de a efectua plăți prin intermediul platformei securizate Euplatesc.ro. Pentru a efectua o plată, veți fi redirecționat către platforma Euplatesc.ro unde veți urma pașii necesari pentru finalizarea tranzacției.

1. Securizarea Tranzacțiilor prin 3D Secure

Pentru a oferi un nivel suplimentar de securitate în procesul de plată, toate tranzacțiile efectuate prin intermediul platformei Euplatesc.ro sunt protejate prin tehnologia 3D Secure. 3D Secure este un protocol avansat de securitate care adaugă un strat suplimentar de autentificare pentru tranzacțiile online efectuate cu carduri de credit și debit. Când efectuați o plată, este posibil să fiți redirecționat către pagina băncii dvs. pentru a introduce o parolă unică sau un cod de verificare primit prin SMS. Această măsură asigură că numai titularul cardului poate aproba tranzacția, reducând astfel riscul de fraudă și oferindu-vă liniștea că plățile dvs. sunt securizate. Rețineți că această caracteristică de securitate este dependentă de banca dvs. și de cardul utilizat

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata " Online prin card bancar " veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card

2. Confirmarea Plății

După efectuarea plății, veți primi o confirmare prin email cu detaliile tranzacției. Vă rugăm să păstrați această confirmare pentru înregistrările Dvs.

3. Întârzieri sau Probleme cu Plata

În cazul în care întâmpinați probleme la efectuarea plății sau dacă există întârzieri în procesarea acesteia, vă rugăm să ne contactați imediat la numărul de telefon 0744 324 533 sau e-mail: office@uptraining.ro

4. Prețul serviciilor

Preturile afișate pe website nu conțin TVA (nu se percepe TVA).

POLITICA DE RETUR

La UPTraining, ne angajăm să oferim cursuri de înaltă calitate și experiențe de învățare valoroase. Înțelegem, totuși, că uneori un curs poate să nu fie ceea ce ați așteptat. În aceste cazuri, suntem aici pentru a vă sprijini.

1. Perioada de Retur: Conform legislației în vigoare, aveți dreptul de a renunța la achiziție în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției cursului. Această perioadă de retragere vă permite să returnați cursul fără a fi necesar să oferiți vreun motiv pentru decizia Dvs.

2. Cum să Procedați: Pentru a iniția procesul de retur, vă rugăm să ne contactați la office@uptraining.ro oferind următoarele informații:

  • Numele și prenumele dvs.
  • Adresa de email folosită la înregistrare
  • Numele cursului achiziționat
  • Data achiziției

3. Rambursarea: După ce solicitarea dvs. de retur este procesată și confirmată, suma plătită pentru curs va fi rambursată în totalitate. Rambursarea se va efectua prin același mod de plată folosit la achiziție, în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la confirmarea returului.

4. Excepții: Vă rugăm să rețineți că această politică de retur NU se aplică în cazul în care ați accesat conținutul cursului sau ați beneficiat de certificarea cursului înainte de a iniția procesul de retur.

Pentru orice întrebări sau clarificări, echipa noastră de suport este disponibilă să vă asiste. Ne puteți contacta la 0744 324 533 sau e-mail: office@uptraining.ro

 

La UP Training aducem o experiență pozitivă de învățare, prin sesiuni live-online alături de traineri cu experință.

UP Training Internațional © 2024 Toate drepturile rezervate.